Forever Alone - Rage Face Comics OLA LOLA LAND: SHE WANTS THE BOYS TO NOTICE HER RAINBOWS AND HER PONNIES

Friday, November 2, 2012

SHE WANTS THE BOYS TO NOTICE HER RAINBOWS AND HER PONNIES


one from last week (povedlo se mi nesmazat jen tuto!)
this necklace makes me gorgeous
I maked the bed on the roses

Možná zkusím být víc ukecaná a sem tam se sem objeví kdejaká česká věta, která bude nejspíš výkřikem do tmy (koho to zajímá, a křičet si můžu doma žejo), nemám potřebu psát sem nějak významně o svym supr dupr životě.
Je sice fajn, že jsem si ustlala na růžích a mám teď nejhezčí postel, ale zatim samé špatné sny. 
A po dlouuuuuhé době žádná páteční párty, dobře já! Popravdě se už těšim na příští pátek...

5 comments:

  1. seš krásná,tak mě moc neštvi :D ! .)))

    ReplyDelete
  2. Super, super náhrdelník! Takový by měla každá holka nosit povinně :-)

    WorldByBella

    ReplyDelete
  3. Kamarad je jen jeden, ten druhej je spis takovej znamej, haha.D
    Jinak maš supr povlečko!

    ReplyDelete

thank youuuu*